FAQ

 
Czy na zakupione towary wystawiane są faktury VAT?
Tak, do każdego zamówienia dołączana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione towary są skompletowane i gotowe do odbioru lub wysyłki.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Na czas realizacji zamówienia składa się czas niezbędny do skompletowania i przygotowania towaru oraz czas potrzebny na dostawę do Klienta. Każdorazowo po złożeniu zamówienia pracownik hurtowni kontaktuje się z Klientem i informuje o przewidywanym czasie realizacji zamówienia. Zapewniamy naszych Klientów, że dbając o najwyższą jakość obsługi dokładamy wszelkich starań, aby zakupione towary docierały na miejsce w możliwie jak najkrótszym czasie.

Czy możliwe jest negocjowanie cen?
Tak, negocjowanie cen jest możliwe, ale zależą one od wielkości zamówienia, długości współpracy, formy płatności i są indywidualnie prowadzone z Klientem.

Jaki jest zakres działania przedstawicieli handlowych firmy Trokos?
Na chwile obecną nasi przedstawiciele handlowi mogą przyjechać do firm i sklepów, które znajdują się w województwach: małopolskim, śląskim, świętokrzyskim i podkarpackim.

W jakich godzinach można dzwonić do Działu Obsługi Klienta?
Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17.

Jak rozpocząć współprace z firmą Trokos jako klient hurtowy lub detaliczny?
Aby rozpocząć współprace z firmą Trokos wystarczy przyjechać do siedziby firmy w Gdowie do działu obsługi klienta. Można również zadzwonić pod nr 012 251 43 70 wew. 15 i złożyć telefonicznie zapytanie odnośnie podjęcia współpracy. Istnieje również możliwość kontaktu mailowego na adres biuro@trokos.eu

 
Jak firma Trokos przestrzega przepisów RODO?
Firma Trokos przywiązuje szczególną wagę do ochrony prywatności Użytkowników Strony i bezpieczeństwa przetwarzania ich danych osobowych, tak samo jak i danych osobowych, które pozyskaliśmy i przetwarzamy w inny sposób niż za pośrednictwem Strony.
Zobacz pełną treść polityki prywatności [kliknij tutaj]