Dział sprzedaży

 
Przedstawiciel handlowy woj. podkarpackie

Przedstawiciel Handlowy

Miejsce pracy: podkarpackie
Najważniejsze Zadania:

 

  • realizacja celów sprzedażowych u obsługiwanych klientów, na przydzielonym terenie,
  • rozwój dystrybucji najważniejszych grup produktów,
  • wdrażanie aktualnych promocji i akcji marketingowych u klientów,
  • bieżące i systematyczne raportowanie realizowanych aktywności,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz ich regularna obsługa,
  • budowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami,
  • dbanie o właściwy wizerunek firmy na rynku
Nasze Oczekiwania:

 

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG,
  • udokumentowane sukcesy sprzedażowe w dotychczasowej pracy,
  • wszechstronna znajomość rynku produktów spożywczych,
  • wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
  • umiejętność radzenia sobie z nieoczekiwanymi sytuacjami,
  • wykazywanie inicjatywy i elastyczności,
  • bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację wyznaczonych celów,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B- doświadczenie w prowadzeniu samochodu
…mile widziane:
  • silna motywacja do osiągania wysokich wyników
  • pozytywne nastawienie i otwartość na nowe wyzwania
 

Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system premiowy, a także niezbędne wyposażenie i narzędzia pracy. Zapewniamy pracę w dobrej atmosferze, w firmie o bardzo dobrej opinii rynkowej, charakteryzującej się nieszablonowym podejściem do biznesu. Umożliwiamy także systematyczny rozwój m.in. dzięki dedykowanemu dla każdego stanowiska pakietowi szkoleń.

 

Aplikuj

Przedstawiciel handlowy woj. małopolskie

Przedstawiciel Handlowy

Miejsce pracy: małopolskie
Najważniejsze Zadania:

 

  • realizacja celów sprzedażowych u obsługiwanych klientów, na przydzielonym terenie,
  • rozwój dystrybucji najważniejszych grup produktów,
  • wdrażanie aktualnych promocji i akcji marketingowych u klientów,
  • bieżące i systematyczne raportowanie realizowanych aktywności,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz ich regularna obsługa,
  • budowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami,
  • dbanie o właściwy wizerunek firmy na rynku
Nasze Oczekiwania:

 

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG,
  • udokumentowane sukcesy sprzedażowe w dotychczasowej pracy,
  • wszechstronna znajomość rynku produktów spożywczych,
  • wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
  • umiejętność radzenia sobie z nieoczekiwanymi sytuacjami,
  • wykazywanie inicjatywy i elastyczności,
  • bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację wyznaczonych celów,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B- doświadczenie w prowadzeniu samochodu
…mile widziane:
  • silna motywacja do osiągania wysokich wyników
  • pozytywne nastawienie i otwartość na nowe wyzwania
 

Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system premiowy, a także niezbędne wyposażenie i narzędzia pracy. Zapewniamy pracę w dobrej atmosferze, w firmie o bardzo dobrej opinii rynkowej, charakteryzującej się nieszablonowym podejściem do biznesu. Umożliwiamy także systematyczny rozwój m.in. dzięki dedykowanemu dla każdego stanowiska pakietowi szkoleń.

 

Aplikuj

Kierownik Działu Sprzedaży

Kierownik Działu Sprzedaży

Miejsce pracy: Polska Południowa
Wymagania:

 

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość rynku FMCG,
  • Szeroka wiedza z dziedziny sprzedaży i marketingu,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, i kompetencje menedżerskie,
  • Orientacja na wyniki i doskonała organizacja pracy,
  • Umiejętność wszechstronnej obsługi komputera,
  • Prawo jazdy kat. B
Zakres obowiązków:

 

  • Zarządzanie procesem wdrażania krótko i długoterminowej strategii sprzedaży firmy
  • Nadzór nad pracą, szkoleniem i motywowaniem podległych pracowników
  • Odpowiedzialność za budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami firmy
  • Dbałość o wizerunek firmy na rynku
  • Udział w tworzeniu strategii marketingowej oraz polityki cenowej
  • Podejmowanie działań mających na celu rozpoznanie i wykorzystanie możliwości rozwoju sprzedaży
  • Udział w przygotowaniu i kontrola realizacji budżetów działu sprzedaży
  • Bieżąca analiza danych dotyczących kluczowych wskaźników i dbałość o efektywność kosztową podejmowanych działań
 
  • Dobrą atmosferę w pracy,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość dalszego rozwoju
Oferujemy:

 

  • Pracę pełną wyzwań na terenie Polski południowej (3 województwa),
  • Wsparcie organizacyjne ze strony Zespołu Szkoleń,
  • Niezbędne narzędzia i wyposażenie,
  • Dobrą atmosferę w pracy,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość dalszego rozwoju
 

Aplikuj